Pradinis puslapis Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas

KLIENTŲ APTARNAVIMAS

APMOKĖJIMAS

Banko pavedimas / Mokėjimo portalas :
Po užsakymo į Jūsų nurodyta el. paštą bus išsiųstas automatiškai suformuotas sistemos užsakymo patvirtinimas (I.Sąskaita faktūra) su nurodytais banko rekvizitais ir Jūsų užsakymo santrauka, nurodyta suma už prekes perveskite į mūsų nurodytą banko sąskaitą. 
Pavedimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį kurį gausite kartu su užsakymo patvirtinimu kuris prasideda W....
Jei pasirinkote mokėjimą per portalą tuomet būsite peradresuotas į mokėjimo langą po užsakymo pateikimo. 
Užsakymo PVM Sąskaita faktūra rasite skiltyje "Sąskaitos faktūros" prisijungę prie savo anektos. 

Grynais :
Atsiskaitymas grynais galimas tik atsiimant prekes mūsų atsiėmimo punkte Klaipėdoje, prieš tai jas užsakę el.parduotuvėje ir nurodę kad atsiimsite prekes pats.

PRISTATYMAS
Prekės bus išsiųstos po to, kai mes gausime apmokėjimą. Atlikus apmokėjimą jokio mokėjimo patvirtinimo laiško sistema nesiunčia, po apmokėjimo užsakymas pradedamas ruošti ir kai jau būna paruoštas ir atiduotas kurjeriui tik tuomet atsiunčiame siuntos kodą.  ~ Pristatymo terminai nurodyti e-kataloge ir užsakymo patvirtinime (I.Sąskaitoje faktūroje). Jei paaiškėja, kad sandėlyje nėra Jūsų užsakytos prekės sandėlis turi teisę Jums išsiųsti vienu žingsniu brangesnę analogišką prekę už tokią pačią kainą už kurią pirkote savo užsakytą dalį, tokiu būdų Jūsų užsakymas nėra užlaikomas ir gaunate dalis tinkančias Jūsų automobiliui, kad nestotų remonto darbai. Jei nurodote automobilio VIN kodą pastabos skiltyje, mes patikriname dalių tinkamumą ir jei prekės netinka pakeičiame jas į tinakams dalis panašios kokybės ir kainos. Jei Jūsų tai netenkina turėsite pilną teisę grąžinti tokią prekę ir siuntimas atgal Jums nieko nekainuos. Ši taisyklė taikoma pigesnėms dalims pagal protingumo kriteriju, brangių ar kur akivaizdžiai kokybė dalių skirsis tikrai nėra keičiamos ir stengiamasi kuo operatyviau susisiekti su prekės užsakovu ir informuoti apie nesusipratimą, kad rasti sprendimą.

PRETENZIJOS
Jei turite pretenzijų ar įvykus kokiems nesusipratimams kreipkitės nurodytais kontaktais :
Pretenzijos dėl užsakymo neatitikimo ar prekių trūkumo priimamos per 7 dienas nuo užsakymo gavimo

Dėl neteisingų ir/ar netinkančių dalių pasirinkimo Jūsų automobiliui mes neatsakome. Prieš pirkdami turite įsitikinti, kad detalė Jūsų automobiliui bus tinkama. Dėl tinkamumo įvertinimo galite kreiptis pas mus nurodytais kontaktais nurodę savo automobilio VIN kodą arba kreiptis pas savo patikimą auto mechaniką. 

El.paštas : support@zeusauto.lt

NUORODOS  :

1) Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
2) Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.