Pradinis puslapis Grąžinimas / Garantija

Grąžinimas / Garantija

PREKĖS GRĄŽINIMAS
Prekes galima grąžinti per 14 d. nuo užsakymo datos pasinaudoję Omniva grąžinimo paslauga. Jei įvyko klaida ir gavote ne tokias prekes kokias užsakėte ar prekės yra brokuotos, pažeistos tuomet grąžinimas Jums nieko nekainuos, dėl kitų priežasčių grąžinimas kainuos pagal Omniva nustatytas kainas, tai yra 8€ su PVM. 
Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per ~14 d., jei apmokėjimas buvo darytas pavedimu ir jei prie grąžinimo yra pridėtas grąžinimo aktas kurį gaunate užpildę grąžinimo formą Omniva tinklapyje. Jei prekė pristatoma į mūsų buveine Klaipėdoje pinigai grąžinami prekės grąžinimo metu, jei kai pirkote atsiskaitėte grynais (prieš atvykstant reikia  paskambinti ir susitarti telefonu +370 601 14544). Jei mokėjote pavedimu tuomet būtinas taip pat Omniva grąžinimo aktas pristatant prekes mums Klaipėdoje.
Jei kyla įtarimų, kad prekė nėra tinkama daugiau naudoti, yra praradus prekinę išvaizdą ar buvo naudota, tokiu atveju siunčiame prekę gamintojui/tiekėjui kuris patvirtina mums ar prekę dar tinkama naudoti ir nėra praradus prekinės išvaizdos, tokiu atveju grąžinimas gali trukti ~30-90 dienų.
Prekės, kurios akivaizdžiai buvo pažeistos, išpurvintos arba jų pakuotės pažeistos, purvinos ar ant pakuotės užklijuotas grąžinimo lipdukas, lipni juosta dėl kuriuo buvo sugadinta pakuotės prekinė išvaizda - atgal nepriimamos. 
  • Pagal Jūsų spec.užsakymą pagamintos ir/ar užsakytos prekės yra negrąžinamos.
  • Visi elektros įrenginiai / dalys yra negrąžinami.
  • Įvairūs visokie skysčiai yra negrąžinami. 
  • Jei šalia prekės kainos yra nurodyta "negalima grąžinti" reiškia ši prekė yra negrąžinama.


Grąžinimo forma : https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/zeusauto-lt

SVARBU : 
Prašome nurodyti tikrą grąžinimo priežastį nes nuo to gali priklausyti grąžinimo laiko procesas ir rezultatas. Kaip pavyzdys nurodžius, kad prekė neatitinka aprašymo/nuotraukos, nors realiai buvo pateiktas klaidingas užsakymas, patikros metu nustačius ir gamintojui patvirtinus, kad prekė atitinka pateikta informaciją kataloge prekės grąžinimas/pretenzija nebus priimta ir kadangi grąžinimo terminas būna praėjęs antra kartą su kita grąžinimo priežastimi grąžinti prekės nebeįmanoma. 
Prie grąžinamų prekių būtina pridėti atspausdinta grąžinimo aktą kurį gausite iš Omniva tinklapio į savo el.paštą užregistravus grąžinimą, nepridėjus akto Jūsų grąžinimo procesas nebus vykdomas. Būtina užpildyti visus laukelius grąžinimo akte, užsakymo numerį, data, grąžinamos prekės pavadinimą ir prekės kodą, nesuvedus arba klaidingai supildžius būtinus duomenys grąžinimo akte grąžinimas bus nevykdomas. Jei grąžinimo aktas nėra pridėtas prie siuntos ir tik pateikiamas vėliau, prekės grąžinimo data laikoma ta data kada buvo gautas grąžinimo aktas.

Grąžintos prekės be grąžinimo akto bus saugomos 30 dienų.
Jei prekė neatitinka grąžinimo sąlygų Jums bus pranešta el.paštu ir bus saugomos 14 dienų.

Kilus neaiškumams prašome kreiptis : support@zeusauto.lt arba telefonu 8 601 14544


GARANTIJA (REKLAMACIJA)
Visoms prekėms taikoma 24mėn gamintojų garantija (išskyrus retus atvėjus prekėms kurios yra REMAN t.y. gamykliškai restauruotos). Jei nuo pirkimo nepraėjo 24mėn ir pirkta detalė ne be tinkama naudoti turite teisę grąžinti mums prekę atgal kuri bus išsiųsta dalies gamintojams patikrai. Patikra dažniausiai trunka nuo 30 iki 90 dienų. 
Prie grąžinimo akto prašome taip pat pateikti šiuos duomenys :

1) Automobilio markė, modelis
2) Automobilio VIN kodas
3) Automobilio rida sumontavus prekę ir išmontavus prekę
4) Serviso pavadinimą kuriame prekė buvo sumontuota, jei dalis savarankiškai sumontuota nurodyti tai.
5) Kaip brokas pasireiškė (neveikia dalis, netinkamai veikia, skleidžia garsus, kaista ir pan.)

Nepateikus šių duomenų nebus įmanoma prekės gamintojui pateikti pretenzijos ir vykdyti toliau reklamacijos proceso.

Kaip atsiųsti brokuota prekę mums atgal skaitykite GRĄŽINIMAS skiltį.

DEPOZITAS (PAPILDOMI MOKEŠČIAI)

Prie kaikurių prekių galite matyti prierašą "Papildomi mokeščiai", tokiu atveju reiškia jog gamintojas prašo grąžinti atgal blogą dalį ir tokiu būdų atgauti depozito mokėstį. Tai reiškia, kad ši prekė yra restauruota gamykliškai. Prekės korpusas buvo atnaujintas ir dalis buvo su atnaujintu korpusu pagaminta su naujomis detalėmis.  Savo seną dalį galite grąžinti mums per 2 savaites nuo naujos dalies pirkimo ir atgauti depozito suma. Jūsų sena dalis bus siunčiama gamintojams įvertinimui ar atitinka kriterijus ir yra tokia pati kaip, kad pirkta nauja ir po teigiamo atsakymo bus galima atgauti minėta depozito suma. Kaip atlikti grąžinimą skaitykite prie Grąžinimo informacijos. 

PRETENZIJOS
Jei turite pretenzijų ar įvykus kokiems nesusipratimams kreipkitės nurodytais kontaktais :
(Dėl prekių neatitikimo ar trūkstamų prekių pretenzijos priimamos per 7 dienas nuo jų gavimo)

El.paštas : support@zeusauto.lt