Pradinis puslapis Dienorastis Auto dalys Penrite - Geresnės klasės alyva

Penrite - Geresnės klasės alyva

21. 03. 2023
|
Kategorijos Auto dalys

 Penrite HPR – tai High Performance Premium aukščiausios kokybės variklinių alyvų asortimentas, sukurtas užtikrinti aukščiausią apsaugą sunkiausiomis Australijos sąlygomis. „Penrite HPR“ asortimentas buvo sukurtas naudojant unikalų DVIGUBO SLUOKSNIO*** variklio apsaugą nuo nusidėvėjimo su FULL ZINC*** ir pažangia „Penrite“ EXTRA TEN*** technologija.

„Penrite HPR“ asortimentas buvo sukurtas naudoti transporto priemonėse nuo modernių, degalus taupančių, multi vožtuvų, tiesioginio ir common rail įpurškimo automobilių iki didelio našumo superautomobilių, lenktynių ir varžybų mašinų, 4WD, visureigių, lengvųjų ir sunkiųjų komercinių transporto priemonių ir netgi motociklų.

HPR NAUDA
  • Aukščiausios kokybės, didelio našumo variklinės alyvos
  • DVIGUBO SLUOKSNIO variklio apsauga nuo nusidėvėjimo su FULL ZINC ir EXTRA TEN technologija
  • Visiškai sintetiniai, pusiau sintetiniai ir aukščiausios kokybės mineraliniai gaminiai
  • Naujausios pramonės API ir ACEA specifikacijos
  • Pramonės licencijuoti produktai kokybei užtikrinti
  • Gamintojo patvirtinti gaminiai, skirti išlaikyti automobilio garantiją




„Enviro+“ variklinės alyvos – tai labai pažangių, visiškai sintetinių*** Low ir Mid SAPS (sulfatuotų pelenų, fosforo ir sieros) variklių alyvų asortimentas, sukurtas naujausiems modeliams, degalus taupantiems lengvųjų automobilių modeliams kuriems reikalingos mažo peleningumo alyvos, taip pat tinkantis sunkiųjų komercinių transporto priemonių naudojimui, įskaitant modelius kuriuose sumontuotas. su katalizatoriais arba/ir  dyzelino kietųjų dalelių filtrai (DPF).

„Enviro+“ asortimentas buvo sukurtas siekiant užtikrinti ilgalaikę apsaugą transporto priemonėms su ilgesniais alyvos keitimo intervalais, taip pat tiekti originalios įrangos gamintojų ir pramonės patvirtintus produktus, atitinkančius naujus transporto priemonių garantijos reikalavimus. Asortimentas apima benzino, E85 ir dyzelinio kuro tipus.

ENVIRO+ PRIVALUMAI
  • Pilnai sintetinės Low & Mid SAPS variklių alyvos.
  • Naujausios API ir ACEA pramonės specifikacijos.
  • Gamintojo patvirtinti gaminiai, skirti išlaikyti automobilio garantiją.
  • Pramonėje patvirtinti gaminiai kokybei užtikrinti.
  • Su katalizatoriumi ir DPF suderinamos alyvos su degalų taupymo pranašumais.
  • Naujausios mažo klampumo, long life, degalus taupančios alyvos.



„10 Tenths“ yra aukščiausios kokybės „Penrite“ produktų asortimentas, sukurtas siekiant užtikrinti aukščiausią našumą ir apsaugą. Asortimentą sudaro variklinės alyvos, sumaišytos su 100 % PAO*** ir ESTER*** visiškai sintetine*** bazine alyva, FULL ZINC+*** priedų nuo nusidėvėjimo paketai ir alyvos technologija SHEAR FREE***.

Įrodyta ir išbandyta lenktynių trasose ir autosporte, kad „Penrite 10 Tenths“ gaminiai yra užtikrinantys aukščiausią našumo ir apsaugos lygį konkurencinėje  ir didelio našumo kovoje kelyje/bekelėje.

„10 Tenths“ PRIVALUMAI
Alyva sumaišyti su 100% PAO (Poly Alpha Olefin – IV grupė) ir ESTER (V grupė) visiškai sintetinėmis bazinėmis alyvomis, kad būtų užtikrintas maksimalus atsparumas karščiui ir didelis našumas.
PILNAS CINKAS + dėvėjimosi priedų paketas, užtikrinantis maksimalią variklio apsaugą nuo nusidėvėjimo.
SHEAR FREE alyvos technologija, užtikrinanti geriausią našumą ir apsaugą.
NAUJIAUSIA alyvos specifikacijos technologija, užtikrinanti maksimalią apsaugą nuo nusidėvėjimo, minimalų dumblo susidarymą ir sumažintą stūmoklio nuosėdų kiekį.
Patikrinta ir patikima dėl našių variklių.
Ilgesnis variklio tarnavimo laikas, sumažinant aukštos temperatūros variklio nuosėdų susidarymą.
Sumažintas alyvos suvartojimas, nes naudojama labai specializuota, itin gryna, mažo lakumo sintetinė bazinė alyva.


***
DVIGUBO SLUOKSNIO : „Penrite DOUBLE LAYER of PROTECTION“ (Dvigubo sluoksnio apsauga) yra standartinė visų HPR variklinių alyvų dalis. Jame PILNAS CINKAS (FULL ZINC) derinamas su Penrite EXTRA TEN technologija, kad būtų užtikrintas didesnis apsaugos lygis, palyginti su standartinės klasės variklinėmis alyvomis. 

FULL ZINC (PILNAS CINKAS) yra nusidėvėjimą saugančių priedų paketas ir apibrėžiamas kaip bet koks cinko kiekis, didesnis nei 1000 dalių per milijoną (PPM) arba 0,1 % masės.

FULL ZINC + (PILNAS CINKAS+) yra dėvėjimąsi stabdančių priedų paketas, užtikrinantis maksimalią variklio apsaugą nuo nusidėvėjimo, turintis optimalų cinko kiekį ir borą, kad bendras nuo nusidėvėjimo paketo esančių priedų kiekis būtų didesnis nei 1800+ ppm arba 0,18+% masės.

Cinkas yra dėvėjimąsi saugančio priedo, naudojamo metaliniams paviršiams padengti, dalis. Penrite gaminiuose, kuriuose yra FULL ZINC (PILNAS CINKAS), cinko yra nuo 1000 iki 1600 ppm (milijoninių dalių). „Penrite 10 Tenths Racing“ ir „Premium Full Synthetic Oil“ sudėtyje yra FULL ZINC+, kuris turi optimizuotą cinko kiekį, taip pat borą ir organomolibdeno kompleksą (tik „Racing 0“ ir 5), kad bendras anti-dėvėjimosi paketo lygis pakiltų iki daugiau nei 1800+ ppm. Aukščiausios kokybės FS diapazonas ir 2200+ ppm lenktynių diapazonui.

Kartu su FULL ZINC ir EXTRA TEN šis derinys suteikia PAPILDOMA arba DVIGUBA sluoksnio apsaugą nuo variklio nusidėvėjimo, palyginti su įprastomis variklio alyvomis esant darbinei temperatūrai. 

EXTRA TEN  : Kiekviena daugiapakopė variklio alyva turi du SAE klampumo skaičius. To pavyzdžiai yra 5W-30, 10W-40 ir 20W-50. Pirmasis skaičius iš eilės, po kurio seka „W“, yra alyvos šalto paleidimo klampumas, pvz., (5W-?), kur „W“ reiškia „žiema“.

Antrasis ir didesnis skaičius sekoje yra alyvos darbinė temperatūra, pvz. (?W-40). Antrasis SAE klampumo sekos skaičius matuojamas ties 1000 laipsnių Celsijaus. Kuo didesnis antrasis skaičius, tuo mažiau alyva skystėja, kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą.

Penrite „Extra Ten“ padidina alyvos darbinę temperatūrą nuo įprastų SAE įvertinimų iki aukštesnio lygio. Kai 5W-30 yra įprastas, Penrite gamins 5W-40, 10W-40 taps 10W-50 ir t. t. Tai yra „Penrite Extra Ten“!

Kodėl mes tai darome?

Su visomis variklio alyvomis, kai variklis įšyla, alyva tampa plonesnė, kai karšta. Kuo jis plonesnis, tuo mažiau plėvelės stiprumo lieka tarp judančių dalių. Siekiant apsaugoti variklį nuo susidėvėjimo, kuo mažiau alyva skiedžiasi, tuo didesnė plėvelės stiprumas, taigi ir mažesnė vidinių variklio dalių susidėvėjimo tikimybė. Tai ypač svarbu, jei variklis yra pastatytas sunkiomis eksploatavimo sąlygomis, pvz., vilkimo, varžybų, sustabdymo/užvedimo sąlygomis, intensyvaus eismo sąlygomis arba esant aukštai aplinkos temperatūrai, kokias patiriame Australijoje kur yra gaminama Penrite alyva.

Ar "Extra Ten" yra naujiena?

Ne, „Extra Ten“ nėra naujiena. Tiesą sakant, „Penrite“ sukūrė „Extra Ten“ dar devintojo dešimtmečio pradžioje, kurdama alyvas, tinkančius šiltesnėms klimato sąlygoms, esančioms Azijos Ramiojo vandenyno regione. Alyvos, tinkamos šaltesnėms Europos ir Šiaurės Amerikos sąlygoms, nebuvo tinkamos Australijoje važinėjančioms transporto priemonėms ir buvo daugelio problemų kai kuriuose varikliuose priežastis. HPR 50, kurį sukūrė Penrite savininkas Johnas Dymondas, buvo pirmasis produktas, turintis „Extra Ten“, kuris šiuo laikotarpiu žymiai padidino variklių tarnavimo laiką.

Po HPR 50 sekė HPR 40, HPR 30, kurie visi turėjo šią papildomą apsaugą.

Pateiktame pirmame paveiksle parodyta, kaip veikia 3 skirtingos alyvos. Visų jų klampumas yra toks pat, tačiau šildant jie visi plonėja skirtingu greičiu. Kuo mažiau alyva plonėja kaitindama, tuo mažesnė tikimybė susidėvėti dėl žemo alyvos slėgio ir plėvelės stiprumo.

2 paveiksle parodyta, kaip „Extra Ten“ alyvos šilumos diapazone pagerina alyvos plėvelės stiprumą darbinėje temperatūroje. Alyvai įkaistant ir plonėjant, dėl susikaupusio karščio alyva gali "sugesti". Dėl to padidėja trintis, pakyla temperatūra ir alyva praranda savo sąvybęs, o tai gali būti nepageidaujamo variklio pažeidimo priežastis. „Penrite“ gaminiai su „Extra Ten“ ir aukščiausios temperatūros diapazonu nėra taip linkę suirti ir sukelti trintį dėl šilumos kaupimosi, kaip žemesnės vertės alyvos.



Visiškai sintetinės alyvos gali būti sukurtos įvairioms reikmėms. Jie gali būti gaunami iš natūralių išteklių, pvz., žalios naftos, kuri buvo hidrokrekingo būdu iki tos vietos, kur buvo pakeista anglies grandinė. API juos apibrėžia kaip III grupės bazines alyvas. Vienas iš sintetikos privalumų yra bazinės alyvos kokybė ir grynumas. Juose yra mažiau priemaišų nei mineralinėse alyvose, pvz., mažesnis sieros ir vaško kiekis, taip pat mažiau angliavandenilių. Sintetinės bazinės alyvos pasižymi išskirtinėmis savybėmis, ypač kaip mažesnės klampos alyvos. Natūralu, kad jie turi didesnį klampos indeksą, kuris neleidžia jiems tapti per storais kai šalta ir per plonais darbinės temperatūros metu. Taigi šios alyvos lengviau teka paleidžiant ir apsaugo variklį, kai to labiausiai reikia. Jos yra daug mažiau lakios nei mineralinės bazinės alyvos, o tai reiškia, kad jos yra stabilesnės esant temperatūrai, mažiau dega ir reikalauja mažiau priedų, dėl kurių gali susidaryti variklio nuosėdos. Jie taip pat mažiau linkę oksiduotis, o tai užtikrina geresnę variklio apsaugą nuo korozijos. Naujausios specifikacijos visiškai sintetinės variklio alyvos gali pasiūlyti iki trijų kartų didesnę apsaugą, penkis kartus geresnį valymą ir mažiau nei perpus mažesnį variklio susidėvėjimo, palyginti su alyvomis prieš 20 metų.

„Premium Visiškai sintetinės“ yra visiškai sintetinės variklių alyvos, gautos iš laboratorijoje pagamintų bazinių alyvų, tokių kaip PAO (IV grupė) ir Ester (V grupė).

Pusiau sintetinės alyvos yra sintetinių ir mineralinių bazinių alyvų mišinys. Kad „Penrite“ būtų klasifikuojami kaip pusiau sintetiniai, jie turi sudaryti bent 20 % ar daugiau visiškai sintetinės alyvos. Kiti pavadinimai, tokie kaip „Sintetinis sustiprintas“ arba „Sintetinis mišinys“ ("Synthetic Fortified", "Synthetic Blend" ir pan), taip pat yra šių alyvų pavadinimai. Visiškai sintetinės bazinės alyvos lygiai skirtingų gamintojų ir specifikacijų labai skirsis. Pusiau sintetinės variklinės alyvos pasižymi geromis mineralinėmis (kaina) ir sintetinėmis (našumo) alyvomis ir gali būti sukurtos taip, kad užtikrintų puikią apsaugą ir švarą, paprastai už mažesnę kainą nei visiškai sintetinės alyvos.

Mineralinės arba įprastinės variklių alyvos gaunamos iš natūraliai susidarančių nuosėdų, tokių kaip žalia nafta, ir yra rafinuojamos skirtingais metodais, kad būtų pagaminta bazinė alyva. Yra daugybė mineralinių bazinių alyvų lygių nuo žemos iki išskirtinės kokybės. Pagal API jie klasifikuojami kaip I arba II grupė, pastaroji intensyviai tobulinama (hidrokrekingo būdu) naudojant taikomąją programą. Paprastai kuo daugiau produktas yra rafinuotas, tuo grynesnė pagrindinė žaliava. Kuo grynesnė pagrindinė alyva, tuo geresnis variklio alyvos našumas. Geros kokybės mineralinės bazinės alyvos gali pasiūlyti beveik visas tas pačias specifikacijas kaip ir brangesnės sintetinės alyvos, ypač sumaišytos su aukštos kokybės priedų pakuotėmis. Jos itin populiarios gaminant senesnės specifikacijos, didesnio klampumo variklines alyvas, tačiau taip pat gali būti naudojamos mažo klampumo, ekonomiškai ir naujausių specifikacijų variklinėms alyvoms gaminti.

SHEAR FREE :  Nuolatinis vs laikinas kirpimas
Žemiau pateiktose diagramose parodyti du šlyties tipai, kurie gali atsirasti naudojant klampos indekso gerinimo priemones (VII). Nuolatinis šlytis apibrėžiamas kaip fizinis polimero (VI Improver) suskaidymas į mažesnius gabalėlius, todėl alyva nuolat praranda klampumą. Laikinas šlytis atsiranda, kai polimeras suspaudžiamas, bet nesuyra ir dėl to „atsispyria“ iki pradinio dydžio, kai praeina didelio įtempimo sritį.

Plytimo efektas atsiranda, kai alyva išspaudžiama per siaurus tarpus arba yra „suspausta“ (pvz., kumštelio skiltis), o jei tarpas yra per mažas, polimeras plyš.

„Penrite 10 Tenths Racing“ variklinės alyvos yra sukurtos taip, kad jos būtų “SHEAR FREE” ir joje nenaudojami jokie polimerai. Norint pasiekti norimas klampumo klases, naudojamas specialus bazinės alyvos derinys. Aliejuje nėra komponentų, kurie galėtų nukentėti nuo nuolatinio šlyties, todėl alyva išlaiko savo pradinį klampumą visą alyvos tarnavimo laiką.