Pradinis puslapis Dienorastis Blog Supersprint išmetimo sistemos
KAS YRA SUPERSPRINT ? 
„Supersprint“ užsiima sportinių išmetimo sistemų komponentų kūrimu, kad pagerintų automobilio eksploatacines savybes ir išmetimo garsą.
„Supersprint“ gimė 1955 m. Ir visada pasiūlė geriausią savo naudojamų medžiagų kokybę, aukščiausio lygio atlikimą, daugybę neprilygstamų prekių ir visiškai neprilygstamą našumą sporto išmetimo sektoriuje.

Mes rūpinamės visu gamybos procesu, nuo projektavimo iki gamybos pabaigos visų mūsų katalogo prekių www.supersprint.com kataloge. 
Skirtingai nuo tų gamintojų, net garsių, kurie, nepriklausomai nuo našumo ir garso, nerangiai prisitaiko vien tik prie ekonominiu motyvu, kaip pavizdžiui naudodami visiems variantams tuos pačius universalius bakelius (varikliams su 4 , 6, 8, 10 ir 12 cilindrų!)

Skirtumas toks, kad naudojant visiems modeliams universalias išmetimo sistemos dalis, yra nemaža tikimybė jog nauja išmetimo sistema bus blogesne nei originali kalbant apie eksploatacines automobilio sąvybes. Mūsų technikai kiek viena automobilio modelį išstudijuoja taip, jog kiek vienam pagal jo sąvybės yra kuriamos atskirai išmetimo sistemos dalys. 

Kiekvieną kartą, kai į rinką pateikiamas potencialiai įdomus automobilis, mūsų įmonė nepraleidžia progos būti pirmi ar bent vieni iš pirmų kurie sukuria specialias išmetimo sistemas.
Automobilis būna atgabenamas į mūsų tyrimų ir plėtros skyrių, pirmiausia išbandomas standartinės konfigūracijos. Pirmiausia matuojamas priešslėgis, po to - galia ir sukimo momentas, naudojant mūsų specialų matavimo stendą ir įrangą. 
Galiausiai, būtini fonometriniai matavimai atliekami statiniais ir judančiais matavimais.
Tik visa tai atlikę, Supersprint darbas prasideda.

 

Visą SUPERSPRINT katalogą rasite ČIA

Jus dominančią išmetimo sistema galite tiesiogiai užsakyti per www.Supersprint.com katalogą ir užsakymas tiesiogiai ateis mums iš gamintojo arba galite mums parašyti el. paštu info@zeusauto.lt ir mes už jus jį galime pateikti. 
Daugiau info +370 601 14544




Plačiau apie Supersprint gamybos procesą :

Pradedama nuo bendrų matmenų po kėbulu analizės, atsižvelgiama į atitinkamo variklio galią ir charakteristikas (siekiant pasirinkti tinkamiausią pirmojo mūsų prototipo vamzdžių dydį), iki estetikos pasirinkimo. Išmetimo antgaliai, taip pat gaminami ir parenkami neatsitiktinai, bet pagal tikslius pasirinkimus, susietus su kėbulo forma ir buferiu.
Pirmasis gamyklos prototipas yra surenkamas įmonėje, naudojant CAD programinę įrangą, skaitmeninio valdymo mašinas, ir žinoma mūsų ekspertų ranka. 





Tada gaminami įvairūs mūsų išmetimo sistemos komponentai, mes juos išbandome ir ant stendo, kad galėtume tiksliai patikrinti veikimo skirtumus nuo tų, kurie anksčiau buvo išbandyti su standartiška sistema.






Esant ypač sudėtingoms sistemoms, kai gaminamas kartu ir kolektorius (didelio našumo mašinoms ir superautomobiliams), dažnai būna gaminami keli skirtingo skersmens ir įvairaus ilgio kolektorių vamzdžių mėginiai, kol bus pasiektas optimalus galutinis rezultatas. padidinti našumą (kuris turi būti vienodas per visą variklio apsisukimų diapazoną) tiek garso, tiekiančio automobiliui sportinį garsą, bet tuo pačiu ir neviršijant triukšmo normu. 
Naudojami aukštos kokybės nerūdijančio plieno vamzdžiai: 304 daugeliui sistemų, bet taip pat 310S ir „Inconel“ toms dalims, kurios bus veikiamos stipraus šiluminio ir mechaninio krūvio, pavyzdžiui, sportiškiausių automobilių turbinų kolektoriai.
Netgi detalės, tokios kaip tvirtinimo elementai, suvirinimo siūlės, bet kokios jungtys, yra kruopščiai įvertinamos, kad būtų išvengta galimų gedimų svarbiausiuose taškuose.



Kolektoriai yra visiškai mūsų pagaminti ir turi 304 arba 310S nerūdijančio plieno vamzdžius, kurių storis paprastai yra 1,5 mm, ir yra suformuoti skaitmeniniu būdu valdomomis vamzdžių lenkimo mašinomis.
Vamzdžių sujungimai atliekami suvirinant, naudojant TIG arba MIG sistemą, kad būtų užtikrintas geriausias sandarumas.
Įvairūs „Lambda“ zondo lizdai yra ten, kur jie iš pradžių buvo, kad būtų išvengta variklio elektroninės valdymo sistemos pakeitimų.
Galvos flanšai taip pat pagaminti iš nerūdijančio plieno, apdirbti skaitmeniniu būdu valdomomis staklėmis (storis nuo 7 iki 12 mm) ir yra visiškai atsparūs šiluminiam įtempiui.



Netgi garso slopintuvai (bakeliai) yra mūsų gamybos ir, svarbiausia, leidžia žymiai sumažinti svorį, palyginti su standartiniais komponentais, nes naudojami specialūs vamzdžiai ir sumažinto storio lakštai.
Įprasta mūsų tipiško duslintuvo konstrukcija yra su „Direct Flow“ sistema, kuri yra būtina optimaliam „priešslėgio“ išmetamosiose dujose mažinimui.
Naudojamos ilgaamžės garsą sugeriančios medžiagos (bazalto vata su pirmąja apvija nerūdijančio plieno vata).
Naudojami 304 nerūdijančio plieno vidiniai perforuoti vamzdžiai.
Mūsų duslintuvų dugnas ir išorinis korpusas yra iš 304 arba 310S nerūdijančio plieno.
Mūsų naudojami išmetimo antgaliai yra pagaminti iš chromuoto 304 nerūdijančio plieno, su perrištu profiliu ir pagaminti iš daugiau nei 30 formų ir dizaino variantų.



Vieninteliai komponentai, kurie nėra pagaminti įmonėje, yra sportiniai metalo katalizatoriai, išskirtinai iš „HJS“ prekės ženklo, pasaulio lyderio lenktynių ir tuning srityje, kurie garantuoja mums geriausią kokybę rinkoje tiek našumo, tiek ilgaamžiškumo požiūriu. ., taip pat puikiai pašalina kenksmingas dujas.
Šiems mūsų naudojamiems katalizatoriams būdingas pastovus tauriųjų metalų (rodžio, paladžio ir platinos) kiekis, kuris yra būtinas, kad laikui bėgant atlaikytų aukštą temperatūrą.





Galiausiai, kalbant apie rinkodarą, būtina pabrėžti tai, kad „Supersprint“ eksportuoja daugiau nei 80% savo produktų, liudijančių apie didžiulį prestižą, įgytą visame pasaulyje per 55 veiklos metus.