Ši svetainė naudoja slapukus. Slapukai gali būti naudojami rinkodaros tikslais, statistiniais tikslais ir norint pritaikyti paslaugą individualiems vartotojo poreikiams. Interneto naršyklėje, iš kurios naudojate, galite pakeisti slapukų tvarkymo nustatymus. Jei naudositės šia svetaine nekeisdami slapukų nustatymų, jie bus saugomi atmintyje.
Pradinis puslapis Dienorastis Blog Pirmasis „Lancia 037“ prototipas parduodamas aukcione

Pirmasis „Lancia 037“ prototipas yra parduodamas aukcione



„Lancia 037“ - absoliuti ralio pasaulio legenda. Garsiojoje „B grupės“ kategorijoje, kuri negrįžtamai pažymėjo 80-uosius greitais ir galingais automobiliais, kaip niekada anksčiau (bet ir po to), 037 sugebėjo įvykdyti tikrą žygdarbį.

Iš tikrųjų 1983 m. Ji sugebėjo iškovoti pasaulio čempionų titulą, įveikusi nuožmų „Audi Quattro“, kuris pasirinko keturių varančiųjų ratų pavarą, o paskutinė užkariavo pasaulio čempionę, pasirinkdama galinių ratų pavarą. Nuo šio žygdarbio praėjo beveik keturiasdešimt metų, tačiau kartu su Abarth'u ir Pininfarina sukurta „Lancia 037“ šlovė lieka nepakitusi. Birželio 15 d. Milane, „RM Sotheby's“, vyks aukcionas su  037 modeliu.


037 YPATYBĖS

Šio sportinio projekto atspirties taškas buvo „Lancia Beta Montecarlo“, tačiau „037“ pakeitimų buvo nedaug, o pasirinkimas buvo vienodai drąsus. Pakabos rėmuose buvo sumontuotos priekinės ir galinės dvigubos skersinės svirties pakabos su spyruoklėmis, o kiekvienoje priekinėje pusėje buvo naudojamas vienas vamzdinis amortizatorius, o gale - dvigubi amortizatoriai. Priekinis ir galinis kėbulas buvo pagamintas iš lengvo stiklo pluošto.

Sunkus variklio pasirinkimas atiteko inžinieriaus Lampredi sukurtam 2,0 litrų keturių cilindrų ir 16 vožtuvų varikliui. Lengvas, konsoliduotas mazgas, kurį buvo galima modifikuoti be daugybės problemų, o to negalėjo atsitikti su „Ferrari V8“. Tada „Lancia Corse“ komanda nusprendė vietoj turbokompresoriaus naudoti tūrinį kompresorių, kuris neleido vėluoti galiai ir per trumpesni laiką sprogstamąją galią realizuodavo. Tai paskatino „Lancia“ laimėti dar vieną pasaulio ralio čempionatą po „Fulvia HF“ ir legendinio „Stratos“ bei prieš „Delta Integrale“.


AUTOMOBILIS AUKCIONE

Šis konkretus ir prestižinis egzempliorius turi keletą įdomių įvykių, iš tikrųjų jis iš pradžių buvo skirtas metalo laužui, tačiau jo originalus dizaineris Sergio Limone, nusipirko automobilį tiesiai iš „Abarth“ ir  kruopščiai atrestauravo automobilį į  jo prototipo konfigūracija. Tai taip pat padidina norą sukurti tokį ypatingą automobilį kaip 037, kuris neabejotinai sužadins kolekcininkų vaizduotę.