Pradinis puslapis Dienorastis Auto dalys LEMFÖRDER - Vokiškas tikslumas

LEMFÖRDER - Vokiškas tikslumas

14. 02. 2021
|
Kategorijos Auto dalys

ZF - LEMFÖRDER
Vokiškas tikslumas, Vokiška kokybė


 

Stabilizatorių traukės

Aukštosios technologijųos priekinėms ir galinėms ašims
Lemiamas transporto priemonės kelio stabilumo faktorius, važiuojant posūkiuose, ar ant nelygios kelio dangos, yra tvirta visų važiuoklės dalių sąveika.
LEMFÖRDER stabilizatorius arba anti-roll strypai garantuoja maksimalų vairavimo komfortą ir saugumą bet kokiomis sąlygomis.
Priekinės ir (arba) galinės ašies stabilizatorių traukės sukuria būtinas jungtis, užtikrinančias optimalų rato ir stablizatoriaus sąsaja su keliu. Rutuliniai sujungimai abiejuose LEMFÖRDER stabilizatorių strypų galuose užtikrina idealų sandarumą, minimalų triukšmo perdavimą ir ilgą tarnavimo laiką.

 

Vairo traukės antgaliai

Saugumas bet kokioje situacijoje.
Vienas iš automobilio vairavimo sistemos komponentų yra vairo valdymo traukės/svirtis. Vairo svirtis yra svarbus komponentas, užtikrinantis optimalų vairavimo judesio perkėlimą į ratus, todėl yra transporto priemonių saugos komponentų dalis. Galite pasikliauti LEMFÖRDER vairo svirtimis - tai tvirti, patikimi ir ilgaamžiai gaminiai.
Svarbi pastaba pakeičiant: keičiant vairo traukes, vidine vairo guoline traukę ar visą vairo traukę, ratų suvedimas turi būti nustatytas iš naujo.


 

Vairo trauklė

Skersinė jungtis užtikrina tikslų ir saugų valdymą. Per skersinę jungtį vairo pavarai perduotos jėgos per vidinę ašinę jungtį perduodamos į išorinę rutulinę jungtį ir į skersinės jungties galą. Centrinis sriegis leidžia optimaliai sureguliuoti abu ratus. Vairo traukės ilgis turi būti sureguliuotas, kad būtų nustatyta ašies geometrija. Teisingas nustatymas optimizuoja transporto priemonės stabilumą ir sumažina asimetrinį padangų nusidėvėjimą.



 

Važiuoklės svirtis bei šakės

Kad būtų užtikrintas saugus vairavimo elgesys, net ir esant ekstremalioms kelio sąlygoms, svarbu, kad ratai judėtų greitai ir tiksliai. Šiuo tikslu rato pakaboje naudojamos valdymo svirtis su protingai suprojektuotomis jungtimis.
LEMFÖRDER siūlo įvairių tipų valdymo svirtis, būdingas transporto priemonės tipui, net ir sudėtingos konstrukcijos ašims: pradedant kreipiamosiomis, sujungimo juostomis ir statramsčiais ir baigiant valdymo svirtimis per pakabos rutulinius arba atraminius sujungimus. Nepriklausomos pakabos atveju rato laikiklį galima sujungti su kėbulu iki penkių valdymo svirtelių. Atsižvelgiant į kliento reikalavimus, komponentai yra sukonfigūruoti važiavimo patogumui ar dinamiškam važiavimui. Priklausomai nuo konstrukcijos tipo, naudojamos 2 taškų, 3 taškų arba, rečiau, 4 taškų svirtis. Be plieninių valdymo svirčių, LEMFÖRDER taip pat kuria ir gamina lengvas valdymo svirtis, pagamintas iš aukštos kokybės aliuminio. Valdymo svirtis yra atsakingos už ratų važiuoklės standumą ir dažnai perduoda amortizacijančias ir stabilizuojančias jėgas.

 

Šarnyrai

Pakabos rutuliniai sujungimai yra integruoti į valdymo svirtis, įkišti arba sumontuoti ant flanšo. Arba juos galima įpresuoti arba įsukti į rato laikiklį. Skiriami lengvųjų automobilių, lengvųjų komercinių transporto priemonių ir pramoninių transporto priemonių kreipiamieji ir pakabos sujungimai. Nors kreipiamoji jungtys daugiausia perduoda išilgines ir šonines jėgas su maža vertikalių jėgų dalimi, atraminė jungtis taip pat palaiko transporto priemonės svorį.

Pagrindinės ratų pakabų konstrukcijos formos yra pakabos rutuliniai, atraminiai ir skersiniai sujungimai. Šie rutuliniai sujungimai sujungia rato pakabos valdymo svirtis su rato laikikliu.
Nors pakabos rutulinis sujungimas paprastai perduoda tik šonines ir išilgines jėgas su maža vertikalių jėgų procentine dalimi, atraminė jungtis taip pat palaiko transporto priemonės svorį (amortizacines ir ašines spyruoklių jėgas).


 

Elektroniniu būdu valdomi variklio laikikliai/pagalvės

Reikalavimai, kuriuos turi atitikti variklio tvirtinimo elementai, yra vis griežtesni. Šiuolaikiniai varikliai dirba su išjungtu cilindru, didesniu suspaudimu ir sumažintu greičiu; jie skirti taupyti degalus, išlaikyti važiavimo dinamiką ir pasiūlyti maksimalų komfortą keleivių salone. Savo sukurta aktyvia variklio tvirtinimo sistema LEMFÖRDER viršija visus šiuos reikalavimus bet kokiomis sąlygomis.





 

Guminiai-metaliniai varikio laikiliia/pagalvės

Kietas gumos ir metalo derinys sukuria daugiafunkcinius LEMFÖRDER automobilių komponentus, kurie perduoda jėgas, įgalina apibrėžtus judesius, izoliuoja triukšmą ir slopina vibracijas. Todėl dėl vibracijai optimizuotų sistemų ir užtikrinant novatoriškas bei saugias jėgos pavaros atramas, šiuolaikinėse transporto priemonėse beveik neįmanoma išgirsti pavarų dėžės ar variklio sukurtų vibracijų ir triukšmo.



 

Guminiai-metaliniai pakabų komponentai

Kaip transporto priemonė reaguoja į kelio paviršiaus nelygumus, stabdymą ir manevrus kelyje? Elastingas aukštos kokybės gumos ir metalo komponentų sujungimas tarp skirtingų važiuoklės komponentų turi lemiamą įtaką tam. Guminiai važiuoklės/pakabos guoliai LEMFÖRDER užtikrina garso izoliaciją, idealų vairavimo jasumą ir važiavimo stabilumą net kritinėse situacijose. Produktų asortimentą sudaro teleskopinių stiebų atraminiai guoliai ir ašių atramos. Kartu su rutuliniu sujungimu guminė-metalinė atrama yra svarbiausia jungčių rūšis, nukreipianti ratus važiuoklėje. Atspindi atskirų važiuoklės elementų, tokių kaip valdymo svirtis su transporto priemonės kėbulu ar ašies atrama, elastingą sujungimą. 


 

Visą LEMFÖRDER asortimentą rasite Zeus Auto dalių kataloge nurodę savo automobilio duomenys ir suradę skiltį "Ašies Montavimas > Valdymo svirtis" arba jei ieškote pakabos dalių tai "Pakaba" skiltyje